miércoles, 5 de febrero de 2020

Licitados os traballos de tratamento de perfil e amolado de carril do tramo Pedralba de la Pradería-Ourense


Onte Adif Alta Velocidade aprobou a licitación dos traballos de tratamento de perfil e  amolado de carril do tramo Pedralba de la Pradería-Ourense, na Liña de Alta Velocidade ( LAV) Madrid-Galicia. Así o publica o BOE do 3 de febreiro.



Nunha nota de prensa informa que “este tratamento, cun orzamento de 703.214,44 euros (IVE/IVE incluído), é necesario ante a entrada en servizo dunha nova vía, unha vez finalizado a súa montaxe.

Consiste na obtención da xeometría requirida polos carrís para unha rodadura óptima do material circulante, xeometría que non é posible alcanzar na súa totalidade mediante o proceso de produción do carril en fábrica.

Como resultado destas operacións conséguese unha correcta interacción roda-carril, en perfectas condicións de seguridade e fiabilidade, conseguindo homoxeneizar e mellorar a inclinación transversal e a continuidade da superficie de rodadura, cos seguintes efectos beneficiosos:

- Minora posibles defectos de fabricación.
- Elimina a capa de material  descarburada, conseguindo un carril máis resistente e atrasando a formación do desgaste  ondulatorio.
- Elimina os danos de montaxe.”

Tramo Pedralba de la Pradería-Ourense

O tramo pódese dividir en dous segmentos diferenciados: o 101 km de nova construción entre  Pedralba e Taboadela (Ourense) e a adaptación do trazado existente entre Taboadela e a cidade de Ourense (16 km).

Do 101 km do tramo  Pedralba-Taboadela, 77,8 km construíronse en dúas plataformas paralelas independentes. A accidentada orografía do tramo fai que no trazado predominen túneles e viadutos de grandes dimensións.

Neste sentido, construíronse 31 túneles cunha lonxitude total de 126 km, sendo o máis longo o túnel de Ou  Corno (8,57 km). Ademais, executáronse 34 viadutos que suman 10,68 km de lonxitude, sendo o máis longo o viaduto de Requejo para vía dobre, con 1,72 km de lonxitude.

O tramo  Pedralba-Ourense está inmerso nunha intensa actividade construtiva, día e noite, co obxectivo de cumprir co prazo previsto para a finalización das obras, con todos os traballos contratados e a pleno rendemento."