Posta en servizo da nova variante de Pedralba de la Pradería, necesaria para continuar coas obras de construción da LAV Madrid-Galicia


Salientar a nova de que o 18 de agosto, Adif Alta Velocidade informaba que puxo en servizo a nova variante en ancho convencional no termo municipal de Pedralba de la Pradería, na provincia de Zamora, enmarcada nas obras de construción da liña de alta velocidade Madrid – Galicia.


Con esta posta en servizo restablecíase o tráfico ferroviario que desde onte atopábase interrompido entre Zamora e Ourense e que obrigou a Renfe a establecer un plan alternativo de transporte por estrada entre ambas as capitais para os trens das relacións desde Madrid cara ás capitais galegas e viceversa.

A construción desta nova variante en ancho convencional era necesaria para continuar coas obras de construción da LAV Madrid-Galicia na comarca zamorana de Sanabria, dado que o novo trazado de alta velocidade crúzase nesta zona ao mesmo nivel coa liña convencional Zamora-A Coruña. Para liquidar este cruzamento, deseñouse unha variante que mantén as características do resto da liña convencional existente, é dicir, vía única sen electrificar en ancho ibérico sobre plataforma de 7 m de anchura. O trazado comeza no p. k. 110/800 da liña convencional Zamora-A Coruña e ten unha lonxitude de 1.617 m. Conta cun viaduto, de 185 m de lonxitude, que cruza por encima da LAV.
Unha vez finalizadas as obras de construción da liña de alta velocidade no tramo entre La Hiniesta e Pedralba de la Pradería –onde se localizará o cambiador de ancho-, a súa posta en servizo supoñerá unha redución do tempo de viaxe entre Madrid e Galicia de trinta minutos sobre os tempos actuais.

Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es 
Recibirá resposta.
Con la tecnología de Blogger.