jueves, 2 de agosto de 2018

Licitado un contrato para o control e vixilancia das obras do proxecto de construción de remodelación de vías e plataformas da estación de Ourense


Publica hoxe o BOE o Anuncio de licitación de ADIF Alta Velocidade –Presidencia, do Contrato de consultoría e asistencia para o control e vixilancia das obras do proxecto de construción de remodelación de vías e plataformas da estación de Ourense.

Ten un valor estimado de 883.797,62 euros e un prazo de duración de 16 meses.




Lembrar que o 25 de xuño o Consello de Administración de  Adif AV aprobou a adxudicación do contrato de obras de execución do proxecto de construción de remodelación de vías e plataformas na estación de Ourense, co fin de acoller os novos servizos de alta velocidade dá LAV Madrid-Galicia, á UTE composta por Ferrovial  Agromán e  Thales España por 13.695.205,9 euros (IVE incluído).


Unhas obras adxudicadas que cínguense exclusivamente á zona de vías e plataformas, e son independentes do proxecto de estación intermodal deseñado para a terminal ourensá.


O obxectivo do proxecto é a remodelación de vías e plataformas da estación de Ourense para que a explotación actual da terminal sexa compatible coa chegada á mesma de trens de alta velocidade en ancho estándar (1.435 mm).

Principais actuacións en vías e plataformas

- Conversión a ancho estándar das dúas vías mango (vías mortas de curta lonxitude que serven para apartar material  rodante durante as manobras) ao lado Zamora, resultantes do corte parcial das vías 1 e 3 actuais.

- Esta actuación permitirá operar composicións simples de ata 200  m de lonxitude, grazas á prolongación da plataforma 2 e ao  recrecido e prolongación da plataforma 1.

- Instalación dunha  bretelle (aparello de vía en forma de 'X') entre as vías 2 e 4, que permitirá ampliar a súa funcionalidade operando nelas ata tres composicións de 200  m simultaneamente.

- Prolongación da actual plataforma 2 por ambos os extremos ata lograr capacidade para ata 3 composicións simples de 200  m, grazas á nova  bretelle instalada.

- Eliminación de vías mango 6, 8, 10A e 12 pola ampliación das plataformas 2 e 3.

Ademais, levarán a cabo outras actuacións en plataformas, paso inferior e marquesiñas, así como outros traballos en materia de electrificación e instalacións de seguridade.

Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es 
Recibirá resposta.