sábado, 9 de diciembre de 2017

Finalizan as obras da nova estación de Medina del Campo situada na Liña de Alta Velocidade Madrid-Galicia

O pasado xoves 7 de decembro o ministro de Fomento, Íñigo de la Serna, supervisou o final das obras da estación de Medina del Campo Alta Velocidade en Valladolid.

Na súa visita, o ministro comprobou a conclusión dos traballos que quedaban pendentes de execución na referida estación, que se atopa situada no punto quilométrico 155/458 do trazado da Liña de Alta Velocidade ( LAV) Madrid-Galicia, aproximadamente a un quilómetro ao sur da cidade de Medina e a 300 metros da estrada VP-8904.

A finalización das obras permitirá que a explotación ferroviaria da estación de Medina de Alta Velocidade sexa unha realidade o próximo 18 de decembro coas súas instalacións a pleno rendemento.

Neste sentido, o investimento realizado por Adif Alta Velocidade nesta infraestrutura foi de 3,5 millóns de euros (IVE incluído), que se destinaron a executar todas as actuacións relacionadas coa construción do novo edificio de viaxeiros, da plataforma ferroviaria e as plataformas, así como da urbanización da contorna.

Informa Adif que na construción da nova estación aplicáronse criterios de máxima eficiencia e sustentabilidade, cunhas instalacións adecuadas e funcionais axustadas ás necesidades dos servizos e os cidadáns.


As principais características da nova estación son:

O acceso realízase desde a estrada VP-8904, a máis próxima ao emprazamento da estación, mediante a execución dunha glorieta sobre a mesma. 

Dispón de 95 prazas de aparcadoiro e 5 máis para persoas con discapacidade.

Edificio de viaxeiros: Está situado no lateral norte das vías (lado cidade), cun acceso directo ata a primeira plataforma e unha conexión co segundo mediante unha pasarela e dous ascensores. No edificio de viaxeiros diferéncianse, desde o exterior, dous volumes: o que alberga o vestíbulo, os servizos de atención ao cliente e as dependencias de uso público, que se desenvolve nunha única planta, e o que acolle os cuartos para instalacións. 

A conexión entre as plataformas realízase mediante unha pasarela sobre as vías, á que se accede mediante dous ascensores, con capacidade para 18 persoas cada un deles, e escaleiras fixas.


Vías e plataformas” A plataforma da estación dispón de catro vías paralelas: as dúas centrais son vías xerais, de paso directo, mentres que as outras dúas vías laterais dispoñen de plataforma para a subida e baixada de viaxeiros. Estas plataformas teñen unha lonxitude de 400 m de longo e 4 m de ancho e están cubertos parcialmente por unha marquesiña de 28 m de ancho e un cerramento metálico tubular ao longo do perímetro dos mesmos.


Celebro o fin destas obras dentro da LAV de acceso a Galicia, que permitirán dentro de poucos días dar un servizo adecuado aos viaxeiros desta importante e histórica cidade castelá.

Parabéns.


Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es 
Recibirá resposta