lunes, 5 de octubre de 2015

Avanzan as obras da Liña de Alta Velocidade coa conclusión da perforación do Túnel da Canda (vía dereita)

Recibimos hoxe a boa noticia de que Adif Alta Velocidade concluíu a perforación do Túnel da Canda (vía dereita), entre a galería de ataque intermedio e a boca oeste, situado no subtramo Túnel da Canda-Vía dereita pertencente á Liña de Alta Velocidade (LAV) Madrid-Galicia. O tramo perforado ten unha lonxitude de 3.969 m.

O Túnel da Canda (vía dereita) conta cunha lonxitude de 7.301 m, incluídos os túneles artificiais de 24 e 76 m en cada unha das bocas. O resto (7.201 m) escávase en mina, é dicir, baixo terreo natural. As estruturas en falso túnel das bocas deseñáronse co fin de mellorar a integración da infraestrutura nas ladeiras.

Discorre polos termos municipais de Lubián e A Mezquita, supoñendo o nexo entre as provincias de Zamora e Ourense dentro da LAV. O subtramo inclúe o túnel para vía única de alta velocidade correspondente ao tubo dereito e a explanación de ambas as vías (dereita e esquerda) da boca oeste.

O tubo dereito do túnel bitubo da Canda (unha vía por cada tubo) ten unha sección libre interior de 52 m2, que permite adoptar a solución de vía en placa para a plataforma ferroviaria. A sección contempla os elementos necesarios para a drenaxe da estrutura e para as instalacións ferroviarias de seguridade.

No tubo esquerdo, de 7.304 m de lonxitude, concluíuse a perforación entre a galería intermedia e a boca oeste o pasado día 11 de setembro coa presenza da ministra de Fomento, Ana Pastor, acto no que tiven ocasión de participar.

O túnel foi escavado mediante o denominado "novo método austriaco", a sección partida, desde o emboquille leste, o emboquille oeste e a galería de ataque intermedio cara a ambos os emboquilles.

Durante a primeira fase, de avance, escávase toda a metade superior do túnel (bóveda), para continuar posteriormente coa escavación da metade inferior (fase de esnaquiza). Tamén realizaron trabajos de escavación a sección completa, naquelas zonas onde as características geotécnicas do terreo permitírono.

Nas bocas dos dous tubos sitúanse, entre ambas as vías, zonas de rescate. Ademais, existen galerías de emerxencia de conexión e galerías de servizo entre ambos os tubos.

Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es 
Recibirá resposta