jueves, 31 de octubre de 2019

O Consello de Ministros autoriza a Adif a licitar o contrato para a mellora das instalacións de sinalización e telecomunicacións do tramo Monforte-Ourense



O Consello de Ministros, na súa reunión de hoxe, autorizou ao Ministerio de Fomento a licitar, a través de  Adif, o contrato para a mellora das instalacións de sinalización e telecomunicacións do tramo Monforte-Ourense, por un valor estimado de 12.652.223,06 euros (IVE/IVE non incluído).

Este proxecto forma parte dun conxunto de actuacións relacionadas co cambio de electrificación, de 3  kV a 25  kV, no traxecto Monforte-Ourense, co que se conseguirá aumentar a fiabilidade, capacidade e competitividade do tramo.

As principais actuacións contempladas neste contrato son as seguintes:

Renovación dos motores de agulla para desvíos existentes en todas as estacións e aumento do número de motores en Barra de Miño, Os  Peares, San  Estevo  do Sil e  Canabal.

Substitución de sinais luminosos de focos  incandescentes por outras de tipo LED.

Substitución de balizas  ASFA por balizas  ASFA Dixital.

Substitución de cableado de sinalización e telecomunicacións.

Tendido de novo cableado de fibra óptica para servizos exclusivos de  Adif e dotación de equipos de rede IP nas estacións para a migración dos servizos ferroviarios.

Estes traballos enmárcanse nas actuacións promovidas por  Adif para a mellora da conexión ferroviaria entre Ourense, Monforte e Lugo, co obxectivo de optimizar as condicións de explotación.

Antecedentes:
Dito todo o anterior, lembro que o 7 de maio de 2018 celebrouse en Lugo unha importante reunión na que o entón Ministro de Fomento, Íñigo de la Serna, en presenza do presidente Alberto Núñez Feijóo, da alcaldesa de Lugo e doutras autoridades presentou as actuacións previstas para a conexión ferroviaria  entre Ourense e Lugo.

 Así daba conta neste Blog:


Nese acto o ministro explicou as actuacións a desenvolver. E entre elas a renovación da superestrutura de vía no trazado completo actual Ourense-Monforte de Lemos-Lugo. Naquel momento estaba o proxecto en redacción.

Celebro este novo acordo do Consello de Ministros que da continuidade o traballo iniciado na etapa de goberno do Partido Popular. A renovación da liña de ferrocarril entre Lugo e Ourense, é unha auténtica necesidade e incidirá na comodidade e na velocidade dos percorridos, contribuindo ao incremento de viaxeiros e favorecendo a cohesión territorial da Galicia interior, e o acceso dos lucenses ás prestacións da LAV Madrid-Galicia.