Informa hoxe na
web, Adif Alta Velocidade que “adxudicou
o estudo e seguimento hidroxeolóxico dos
túneles do tramo ferroviario de alta velocidade entre Ourense e Vigo (por
Cerdedo).
O contrato foi
adxudicado por 1.305.196,28 euros (IVE incluído) á UTE formado polas
empresas EPTISA e Sondaxes Peñarroya. Conta cun prazo de execución de 36
meses.
O estudo e
seguimento hidroxeolóxico dos túneles é
necesario para completar os traballos de estudo e proxecto do tramo.
A duración estimada
para un estudo hidroxeolóxico destas
características é de 36 meses. A
exhaustividade do estudo inclúe diferentes fases: avaliación,
investigación, traballos de campo, planificación, cartografía xeolóxica,
sondaxes, ensaios de laboratorio, redes de control e o seguimento hidroxeolóxico durante polo menos un ciclo
hidrolóxico.
Os obxectivos
principais do estudo son caracterizar o medio
hidroxeolóxico da contorna dos túneles e a súa interacción coa obra
prevista, identificar e valorar as posibles afeccións hidroxeolóxicas, expor e en caso necesario
valorar medidas correctoras e paliativas, e planificar o seguimento e control
da interacción entre as obras e o medio
hidroxeolóxico, antes e durante as obras e durante a etapa inicial de
servizo.”
Así mesmo
informa que:” O novo tramo de alta
velocidade entre Ourense e Vigo conectará, a través de Cerdedo, o Eixo
Atlántico de Alta Velocidade coa LAV
Madrid-Galicia (tramo Ourense-Santiago), cunha lonxitude de 53,7 km cruzando transversalmente a provincia de Pontevedra.
Este novo tramo
posibilita a conexión máis directa entre Ourense e Pontevedra / Vigo. A
complicada orografía da zona e a premisa de conseguir parámetros propios da
alta velocidade obrigan a que máis do 75% da súa lonxitude discorra en túnel e
aproximadamente o 10% da súa lonxitude en viaduto.
A realización do
estudo hidroxeolóxico permitirá avanzar
nos traballos para obter a Declaración de Impacto Ambiental e completar o
Estudo Informativo que definirá o trazado finalmente seleccionado.”
Recibirá resposta