Adxudicada por Adif a electrificación do tramo Guillarei-Tui, ata a fronteira con Portugal

Onte coñecemos por medio da web que  Adif adxudicou a execución do proxecto construtivo de electrificación do tramo  Guillarei-Tui, na provincia de Pontevedra. A electrificación deste tramo, dun 5 km de lonxitude, enmárcase nos acordos bilaterais entre España e Portugal para a mellora dos servizos ferroviarios transfronteirizos.

Informan que “o contrato foi adxudicado a  Telice por 1.782.939,22 euros (IVE incluído), conta cun prazo de execución de 6 meses e inclúe as seguintes actuacións principais:

- Instalación do sistema completo de liña aérea de contacto formado por  catenaria híbrida  transformable. Esta tipoloxía de  catenaria está deseñada, eléctrica e mecánicamente, para unha explotación inicial a 3  kV  c. c., que permitirá no futuro a transformación a unha electrificación a 25  kv  c.a. A actuación realízase desde o triángulo de  Guillarei ata o límite anterior á ponte internacional sobre o río Miño, que fai fronteira con Portugal.

- Electrificación da estación de Tui, nas súas vías 1, 2 e 4.

Instalacións de sinalización e comunicacións

Tamén en fase de adxudicación atópase o contrato para a adaptación das instalacións de seguridade afectadas pola electrificación do tramo  Guillarei-Tui, así como o seu mantemento durante 48 meses.

Este contrato, cun orzamento de licitación de 18,1  M€ (IVE incluído), inclúe traballos nas instalacións de sinalización do tramo  Guillarei-Tui e nos seus tramos lindeiros. Así, as principais actuacións previstas son as seguintes:

- Substitución dos actuais  enclavamientos eléctricos de Salvaterra,  As Gándaras, Porriño e  Louredo- Valos, na liña Monforte-Vigo, por novos  enclavamientos de tecnoloxía electrónica.

- Modificación dos  enclavamientos electrónicos de  Guillarei, Tui e Redondela para adaptalos aos novos bloqueos cos seus colaterais.

- Substitución do bloqueo descentralizado existente nos tramos Salvaterra- Louredo  Valos e  Guillarei-Tui, por un bloqueo centralizado con contadores de eixos. Tamén se substituirá o actual bloqueo telefónico entre as estacións de Tui e Valença  do Minho (Portugal), por un bloqueo BAU (Bloqueo Automático en Vía Única) centralizado con contadores de eixos.

- Instalación de contadores de eixos en todo o ámbito do proxecto.

- Inclusión no  CTC (Centro de Control de Tráfico Centralizado) de Ourense das novas instalacións.

- Dotación de sinais luminosos de tecnoloxía LED.

- Sistema  ASFA Dixital.

- Novos edificios técnicos en Porriño.

- Nova rede de cables.

-Obra civil necesaria.

Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo celso.delgado@congreso.es

Recibirá resposta
Con la tecnología de Blogger.