Nesta semana coñecemos dous anuncios por parte de Adif Alta Velocidade que fan referencia á Liña de Alta Velocidade ( LAV) Madrid-Galicia.
CONSTRUCION DA BASE DE MONTAXE DE MEAMÁN
O luns 23 informou que convocou a licitación as obras de construción da base de montaxe de Meamán e instalacións auxiliares, necesarias para a montaxe de vía no subtramo Pedralba de la Pradería-Taboadela, correspondente á Liña de Alta Velocidade ( LAV) Madrid-Galicia). O orzamento de licitación deste contrato é de 4.153.849,14 euros (IVE incluído).
Características da base de montaxe
A base de montaxe de Meamán situarase no concello de Baños de Molgas (Ourense), en terreos comprendidos entre a LAV Madrid-Galicia en construción e a liña de ancho convencional Zamora-Ourense, actualmente en servizo.
A base conta cunha superficie total aproximada de 2,7 hectáreas e aloxará unha praia de cinco vías, disposta en dous peites entrelazados de ancho 1.668 mm e 1.435 mm, xunto cos edificios e equipamentos necesarios.
O acceso á base desde a liña de ancho convencional Zamora-Ourense está previsto mediante a vía 1, que conecta coa vía xeral de ancho convencional. Pola súa banda, a conexión coa LAV realízase mediante a vía 3.
Ademais, para a consecución dos obxectivos funcionais da base, definíronse os seguintes elementos:
- Zona de provisión de balasto (provisión de Meamán) con muro cargadero de formigón.
- Losa de transferencia de carrís e pórticos fixos para manipulación.
- Zona pavimentada para circulacións rodadas e estacionamentos.
- Instalacións exteriores de urbanización.
O proxecto de construción da base de montaxe de Meamán inclúe o movemento de terras necesario para executar as conexións ferroviarias, as zonas de provisión e a implantación da base.
CONSTRUCIÓN DE PROTECCIÓN ACÚSTICA
E onte martes 24 Adif Alta Velocidade informaba que convocou a licitación a execución de obras do proxecto de construción de protección acústica no tramo Pedralba de la Pradería-Ourense. Fase I (Pedralba de la Pradería-Taboadela), correspondente á Liña de Alta Velocidade ( LAV) Madrid-Galicia.
O proxecto inclúe as especificacións necesarias para a instalación de pantallas acústicas, con obxecto de satisfacer os requirimentos acústicos especificados nas Declaracións de Impacto Ambiental ( DIA) para a futura fase de explotación da LAV.
O orzamento de licitación dos traballos é de 271.442,74 euros (IVE incluído), cun prazo de execución de tres meses.
Actuacións
As medidas de protección acústica van centrar, segundo a avaliación previa do impacto acústico esperable, no subtramo Ponte Ambía-Taboadela, concretamente en dous segmentos de 104 e 130 m de lonxitude, respectivamente, localizados na parte inicial do subtramo.
Nas devanditas zonas, colocaranse pantallas acústicas delgadas formadas por elementos prefabricados. As pantallas situaranse no bordo da plataforma ferroviaria e terán unha altura variable de entre dúas e tres metros.
Os traballos comprenden a escavación e hormigonado de pozos e gabias para a cimentación das pantallas, a instalación dos soportes de suxeición e a montaxe das proteccións acústicas propiamente ditas, mediante soportes e paneis.