O Consello de Ministros autoriza a incorporación do tramo Taboadela-Ourense á rede de alta Velocidade de ancho internacional


Hoxe o Consello de Ministros autorizou as operacións previas necesarias para que o tramo de ancho convencional (1.668 mm) Taboadela-Ourense transfórmese nun tramo da rede de alta velocidade de ancho internacional (1.435 mm).

En virtude destas operacións, traspasarase á entidade pública empresarial Adif Alta Velocidade a titularidade do tramo, de 14 km de lonxitude, que pasará a integrarse na rede de alta velocidade xestionada por Adif AV, incluíndo os terreos polos que discorre devandito tramo.
Deste xeito, Adif AV realizará unha adecuación integral da liña no tramo Taboadela-Ourense, para permitir que a alta velocidade chegue canto antes á capital ourensá e acúrtense os tempos de viaxe ata a Meseta.
O investimento previsto supera os 103 millóns de euros (IVE incluído) e inclúe a implantación do ancho de vía estándar (1.435 mm) en toda a lonxitude do tramo, cunha solución de triplo fío, e a construción dun cambiador de ancho e a montaxe de vía no ramal de conexión da LAV Madrid-Galicia coa liña convencional á altura de Taboadela, recentemente adxudicado.
O cambiador de ancho permitirá a circulación de trens de ancho variable pola LAV Madrid-Galicia, de forma que a estación de Ourense poderá recibir trens de calquera ancho e seguirá funcionando como nó ferroviario distribuidor cara a todas as liñas de ferrocarril da Comunidade Autónoma de Galicia.
Ademais, será necesario executar a electrificación do tramo Taboadela-Ourense, novas instalacións de seguridade que inclúen a implantación do sistema de control do tráfico ERTMS, e a instalación do sistema de comunicación GSM- R e das telecomunicacións fixas e móbiles.
Todas estas actuacións teñen como obxectivo cumprir co compromiso adquirido polo Ministerio de Fomento de concluír os traballos na LAV Madrid-Galicia a finais de 2019.
As actuacións no tramo Taboadela-Ourense permitirán a continuidade da conexión ferroviaria de alta velocidade entre a cidade de Ourense e a Meseta mentres se tramita e constrúe a variante exterior de Ourense, polo que son complementarias ao proxecto de variante.

Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es 
Recibirá resposta.
Con la tecnología de Blogger.