viernes, 22 de septiembre de 2017

Conclúen as obras de construción do subtramo Túnel do Espiño

Informaba onte Adif Alta Velocidade que concluíu as obras de construción do subtramo Túnel do Espiño (vía dereita), o que supón un importante avance nas obras de construción do tramo Zamora-Ourense pertencente á LAV Madrid-Galicia.

As obras finalizadas tamén inclúen a metade das galerías de conexión e das galerías de servizo entre ambos os tubos (vía dereita e vía esquerda), así como a execución completa das obras de infraestrutura tales como os movementos de terra, obras de drenaxe e a reposición dos servizos e servidumes afectados.

O subtramo Túnel do Espiño (vía dereita) ten 8,13 km de lonxitude e discorre polos termos municipais de A Gudiña e Vilariño de Conso, na provincia de Ourense. 

Entre as infraestruturas incluídas neste subtramo destaca o túnel do Espiño (vía dereita) que ten unha lonxitude de 7.923 m, incluídos os túneles artificiais de 30 e 40 m en cada unha das bocas. O resto (7.853 m) escavouse en mina, é dicir, baixo terreo natural. As estruturas en falso túnel das bocas deseñáronse co fin de mellorar a integración da infraestrutura nas ladeiras.

O túnel ten unha sección libre interior de 52 m2 e foi escavado seguindo o denominado "novo método austriaco", con puntos de ataque desde as bocas este e oeste e tamén desde a galería de ataque intermedio cara a ambos os emboquilles.

Durante a primeira fase, denominada 'de avance', escavouse a metade superior do túnel (bóveda), para continuar posteriormente coa escavación da metade inferior (fase 'de esnaquiza').

Ademais deste túnel, o subtramo Túnel do Espiño (vía dereita) presenta outra estrutura singular: o paso superior da liña de ferrocarril convencional Zamora-A Coruña sobre a plataforma de alta velocidade no Concello de A Gudiña, estrutura de 113 m de lonxitude que xa se atopa executada e en servizo.



Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es 

Recibirá resposta