O mercado español pecha 2016 con 1.147.007 turismos vendidos, deles 41.528 en Galicia

Hoxe difúndese a noticia de que no mercado español durante 2016 vendéronse un total de 1.147.007 turismos, un 10,9 % máis que o ano anterior. A boa conxuntura económica contribuíu a esta subida das vendas, especialmente impulsada polas matriculacións de empresas e alquiladores de coches, que creceron un 15,9 e un 16,8%, respectivamente. En canto á canle de particulares, o seu crecemento no conxunto do ano foi  menor, cunha subida do 6,7% e 574.575 unidades.

En Galicia no mesmo período vendéronse un total de 41.528 unidades, un 6,4 % máis que o ano anterior.

O mes de decembro finalizou cun volume de case 100.000 unidades (96.886), cun crecemento do  9,3%.

As causas deste bo resultado son a mellora do clima económico, o esforzo comercial constante de concesionarios e marcas, os incentivos estatais,  e a forte actividade turística, que se reflectiu positivamente na canle de alquilador.

 En especial, hai que destacar o excelente comportamento da canle de empresas debido á renovación e ampliación das frotas, impulsando así o mercado. Doutra banda, a canle de particular no primeiro semestre do ano crecía a dobre díxito, grazas ao Plan PIVE 8; con todo, na segunda metade do ano a falta deste programa provocou unha retardación importante, sendo especialmente notable no último trimestre.

A xuízo das organizacións GANVAM, ANFAC e FACONAUTO aínda estamos lonxe do mercado potencial que lle corresponde a España polo seu desenvolvemento económico. Entenden que "a fiscalidade e os programas de achatarramiento son ferramentas fundamentais para impulsar o mercado e a renovación do parque. Se ademais aproveitásese o bo contexto económico e a mellora do emprego prevista para 2017, o mercado para o ano que vén podería situarse por encima de 1,2 millóns."

Consideran estas organizacións que "a idade media do parque situouse en 2016 preto dos 12 anos de idade, cunha tendencia crecente que se manterá ata, polo menos, o ano 2020 se non se toman as medidas adecuadas. Será necesario potenciar o mercado ata 1,3 millóns a curto prazo e a 1,5 millóns no longo prazo, conseguindo que esta sexa unha demanda de substitución do parque máis antigo para conseguir o obxectivo da rebaixa da idade do parque"

Confiamos que neste ano que acaba de comezar, síganse recuperando as vendas e podamos achegarnos ás cifras de vendas do ano 2008, cando comezou a crise. 


Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta

Con la tecnología de Blogger.