Salientar
que onte a Casa de Galicia en Madrid, acolleu a
presentación da campaña promocional deseñada polo Concello de Ourense que leva
por título "Ourense, un Plan Perfecto"
Interviñeron no acto o delegado
da Xunta en Madrid, José Ramón Ónega López, que deu a benvida aos participantes
e asistentes, na súa calidade de anfitrión, o alcalde de Ourense, Jesús
Vázquez, o concelleiro de Turismo, Jorge Pumar, e o xefe de Área Comercial da
Xerencia de Servizos Comerciais Norte de Renfe, Mariano Santiso del Valle.
A campaña será visible en mupis de Ponferrada, Santiago, A
Coruña, León e, sobre todo, de Madrid, onde se concentrarán en Atocha,
Chamartín e a parada de metro da T4. A campaña engloba accións promocionais do
Festival de Cinema, o Concurso de Petiscos "Sabores de Ourense", o
Samaín, os Magostos e os recursos termais, patrimoniais, culturais e comerciais
da cidade. Ademais, do 27 de outubro ao 9 de novembro, os billetes de tren con
destino a Ourense desde Madrid terán un 30% de desconto, grazas a un acordo de
Renfe co Concello.
Ao tratarse Ourense da entrada da Alta Velocidade a Galicia,
unha das claves da campaña "Ourense, un Plan Perfecto" baséase nun
acordo con Renfe: todos aqueles que visiten Ourense desde Madrid, desde o km 0
do armazón ferroviario de España, terán un 30% de desconto entre o 27 de
outubro e o 9 de novembro, ambos os incluídos. Sobre este acordo falou Mariano
Santiso del Valle.
O encargado de explicar os detalles da campaña foi o alcalde de
Ourense, Jesús Vázquez, quen desvelou que o motivo da súa presentación en
Madrid responde a que se trata da gran fonte de turistas de escapada da cidade.
"Simplemente un dato: dos 16.260 turistas rexistrados na nosa Oficina
Municipal de Turismo durante o pasado ano, 3.701 procedían da capital de
España. Madrid está a piques de duplicar, mesmo, aos turistas que máis nos
visitan desde o noso ámbito galego, que son os procedentes da Coruña, con 1.471
rexistros no ano 2015", sinalou o rexedor de Ourense, capital de provincia
con 107.000 habitantes que se significa por aglutinar no outono un gran número
de actividades singulares cun gran potencial turístico.
Jesús Vázquez puxo en valor o
"gran tesouro" da cidade de Ourense: o seu termalismo.
"Porque aínda que non sexamos unha cidade costeira, temos un océano de
auga quente baixo os nosos pés. Porque somos a capital termal de Galicia.
Porque Ourense é a segunda cidade de Europa, por detrás de Budapest, en caudal
termal. E esa riqueza poboa as nosas ribeiras do Miño en forma de termas que
deixan marabillados a todos aqueles que nos visitan. Non temos praia (aínda que
a máis próxima teñámola a apenas 100 quilómetros), pero si temos unha área
singular con auga quente mineromedicinal onde o relax e o contacto coa natureza
é o noso emblema".
Tamén se
referiu o alcalde de Ourense á identidade da propia cidade, cuxo patrón, San
Martín, celebra o seu 1.700 aniversario o 11 de novembro, data singular, á súa
vez, por ser o día dos Magostos, a festa con maior arraigamento entre os
ourensáns. Declarada de interese turístico, o Magosto é unha festividade eminentemente
gastronómica e social: as cuadrillas xúntanse no monte, asan castañas e
chourizos, proban o viño novo e gozan dunha festa entre amigos. "Toda unha
experiencia tipicamente ourensá", observou.
Pero non
só de magostos nútrese a oferta turística de Ourense no outono. En poucos días,
concretamente o sábado, arrinca a 21 edición do Festival
de Cinema Internacional de Ourense. Jesús Vázquez subliñou que
a programación do festival baséase en tres liñas vertebradoras: a sección
oficial, os focos -a modo de retrospectiva- e as seccións paralelas. Todas as
obras suman un total de 73 proxeccións repartidas ao longo de 109 sesións
distintas. 27 das proxeccións desta edición son premiers: nunca se puideron ver
en España con anterioridade.
Cultura
de altura unida a gastronomía de calidade. O rexedor ourensán
recalcou que desde o venres os fogóns vístense de gala para protagonizar oConcurso de Petiscos Sabores
de Outono, que este ano alcanza a súa novena edición. Máis de
medio centenar de establecementos ofrecerán delicatessen elaboradas con
produtos de tempada (castañas, cogomelos, etc...) ao prezo máximo de 2,5 euros.
E sen esquecer a parte lúdica dirixida aopúblico
infantil, co Samaín como tradición ancestral recuperada na
cidade de Ourense.
"Por todas estas razóns, e
porque Ourense é unha cidade sorprendente, cun carácter amable, hospitalario e
chea de vida, é polo que presentamos ´Ourense, un Plan Perfecto´ nesta época do
ano", recalcou Jesús Vázquez.
Un plan perfecto para gozar dun destino turístico singular capaz
de sorprender aos viaxeiros máis esixentes. "Porque Ourense está a apenas
10 minutos dunha das xoias naturais de Galicia: a Ribeira Sacra, conformada por
paisaxes únicas, dignos da mellor longametraxe. Porque é unha cidade cun
riquísimo patrimonio artístico e monumental, cunha vida cultural intensa que
converte a Ourense na ´Atenas de Galicia´". Non en balde, durante esta
época alberga unha das exposicións fotográficas máis importantes e asentadas de
Galicia, con máis de 30 edicións ás súas costas: o Outono Fotográfico inaugura
a tempada cultural da cidade. Unha cita que celebra o seu trixésimo cuarta
edición convertida xa nun clásico da axenda cultural xa non de Ourense, senón
de toda Galicia.
"E non só iso. Ata xaneiro co orgullo de presumir do
proxecto cultural máis importante e ambicioso de Galicia: ´Prego, 100 anos´,
dedicado a un dos artistas ourensáns máis importantes, Manuel Prego de Oliver,
con motivo do centenario do seu nacemento", engadiu o rexedor.
Antes da emisión do anuncio promocional da campaña
"Ourense, un Plan Perfecto", que explicou o concelleiro de Turismo,
Jorge Pumar, o alcalde, Jesús Vázquez, concluíu sinalando que "Ourense
sorprende e namora. Por iso quero concluír convidándolles a todos a que visiten
Ourense, descubran Ourense, gocen de Ourense e vivan Ourense. Estou seguro de
que non lles defraudará".