Esta
mañá o director de campaña do PP para o 20D, Jorge Moragas, presentou
oficialmente a campaña do Partido Popular para as xerais como unha aposta
decidida nos contidos pola “empatía, a proximidade ao cidadán e a conexión coa
sociedade”.
Neste
sentido, debullou os tres eixos estratéxicos que impregnarán os soportes
gráficos e audiovisuais da súa formación os próximos 20 días, todo co obxectivo
de trasladar, “nun ton de conversación” co cidadán, un proxecto de futuro para
España centrado no emprego, a economía e a cohesión do noso país, e que contará
co valor engadido “da seguridade e a experiencia”, valores que encarna o
Partido Popular e que supoñen “unha vantaxe comparativa” respecto ao resto de
formacións.
Así,
explicou que o PP concibe esta campaña de maneira “empática”, é dicir, “poñéndose
no lugar do outro, do cidadán e do votante co obxectivo de comunicar as nosas
mensaxes e o noso proxecto tratando que nos soportes gráficos haxa certo ton de
conversación”. “Non son frases curtas”, recalcou Moragas sobre os devanditos
contidos e soportes, “senón ideas” baseadas no obxectivo central da campaña: “Os
dous últimos anos creáronse un millón de empregos e antes de 2020 crearanse
dous millóns máis”
De
igual maneira, o PP concibe a campaña do 20D dunha maneira próxima, pois na
comunicación “o ton o é todo”. Partindo de que somos un partido serio e
racional, subliñou Moragas, a formulación é apelar á emoción e aos sentimentos,
a través de todos eses soportes, imaxes, vídeos e grafismos, coa idea de
escoitar e propoñer.
En
terceiro lugar, sobre os tres eixos estratéxicos en materia de comunicación,
sinalou que o obxectivo é “conectar, trasladar o noso programa, as nosas
propostas e o noso contido nun ecosistema de canles complexo -on-line, redes
sociais, etcétera-, cunha mensaxe moi clara: escoitar, propoñer, explicar e, en
definitiva, dialogar”.
Moragas
explicou que tamén tres serán as mensaxes fundamentais do seu partido na
campaña do 20D: emprego, economía e cohesión de España. “O emprego é a primeira
preocupación dos españois e nós temos un relato que contar, pois a tendencia no
emprego investiuse absolutamente”. “En 2011 destruíanse 1.000 empregos diarios
e hoxe a sociedade española crea máis de 1.000 postos de traballo cada día
grazas ás reformas do Goberno e ao esforzo dos españois”.
Se
esa tendencia consolídase, salientou Moragas, “haberá 20 millóns de españois
traballando a final de 2020”, o que fai do eixo 20/20 o primeiro dos tres desta
campaña. O segundo eixo será a economía, posto que “a economía é a clave do
social”. “Hoxe somos o país que máis crece e máis emprego crea da UE”, subliñou
o dirixente popular, e por esta razón é fundamental que “o rumbo non se altere”.
O
último dos tres mensaxes fundamentais para o 20D será “a España cohesionada que
todos queremos”, nunha defensa decidida da Constitución, dunha España forte,
cohesionada e plural e do Estado autonómico, todo iso baixo o paraugas dos
valores da seguridade e a experiencia, que inspiran a formulación xeral.
Moragas
detívose neste aspecto para enxalzar a importancia da experiencia como valor
fundamental para un goberno solvente e eficaz, pois “España xógase, ao noso
entender, o seu futuro e o noso candidato ten experiencia contrastada”. “O PP
preséntase como un equipo competente e con experiencia de gobernó”, engadiu
Moragas, algo que “é unha vantaxe comparativa que presenta o noso partido”.