Eleccións Xerais 2015: "Presentada a campaña do PP: empática e próxima ao cidadán

Esta mañá o director de campaña do PP para o 20D, Jorge Moragas, presentou oficialmente a campaña do Partido Popular para as xerais como unha aposta decidida nos contidos pola “empatía, a proximidade ao cidadán e a conexión coa sociedade”.

Neste sentido, debullou os tres eixos estratéxicos que impregnarán os soportes gráficos e audiovisuais da súa formación os próximos 20 días, todo co obxectivo de trasladar, “nun ton de conversación” co cidadán, un proxecto de futuro para España centrado no emprego, a economía e a cohesión do noso país, e que contará co valor engadido “da seguridade e a experiencia”, valores que encarna o Partido Popular e que supoñen “unha vantaxe comparativa” respecto ao resto de formacións.

Así, explicou que o PP concibe esta campaña de maneira “empática”, é dicir, “poñéndose no lugar do outro, do cidadán e do votante co obxectivo de comunicar as nosas mensaxes e o noso proxecto tratando que nos soportes gráficos haxa certo ton de conversación”. “Non son frases curtas”, recalcou Moragas sobre os devanditos contidos e soportes, “senón ideas” baseadas no obxectivo central da campaña: “Os dous últimos anos creáronse un millón de empregos e antes de 2020 crearanse dous millóns máis”

De igual maneira, o PP concibe a campaña do 20D dunha maneira próxima, pois na comunicación “o ton o é todo”. Partindo de que somos un partido serio e racional, subliñou Moragas, a formulación é apelar á emoción e aos sentimentos, a través de todos eses soportes, imaxes, vídeos e grafismos, coa idea de escoitar e propoñer.

En terceiro lugar, sobre os tres eixos estratéxicos en materia de comunicación, sinalou que o obxectivo é “conectar, trasladar o noso programa, as nosas propostas e o noso contido nun ecosistema de canles complexo -on-line, redes sociais, etcétera-, cunha mensaxe moi clara: escoitar, propoñer, explicar e, en definitiva, dialogar”.

Moragas explicou que tamén tres serán as mensaxes fundamentais do seu partido na campaña do 20D: emprego, economía e cohesión de España. “O emprego é a primeira preocupación dos españois e nós temos un relato que contar, pois a tendencia no emprego investiuse absolutamente”. “En 2011 destruíanse 1.000 empregos diarios e hoxe a sociedade española crea máis de 1.000 postos de traballo cada día grazas ás reformas do Goberno e ao esforzo dos españois”.

Se esa tendencia consolídase, salientou Moragas, “haberá 20 millóns de españois traballando a final de 2020”, o que fai do eixo 20/20 o primeiro dos tres desta campaña. O segundo eixo será a economía, posto que “a economía é a clave do social”. “Hoxe somos o país que máis crece e máis emprego crea da UE”, subliñou o dirixente popular, e por esta razón é fundamental que “o rumbo non se altere”.

O último dos tres mensaxes fundamentais para o 20D será “a España cohesionada que todos queremos”, nunha defensa decidida da Constitución, dunha España forte, cohesionada e plural e do Estado autonómico, todo iso baixo o paraugas dos valores da seguridade e a experiencia, que inspiran a formulación xeral.

Moragas detívose neste aspecto para enxalzar a importancia da experiencia como valor fundamental para un goberno solvente e eficaz, pois “España xógase, ao noso entender, o seu futuro e o noso candidato ten experiencia contrastada”. “O PP preséntase como un equipo competente e con experiencia de gobernó”, engadiu Moragas, algo que “é unha vantaxe comparativa que presenta o noso partido”.


Con la tecnología de Blogger.