Esta mañá compareceu na
Comisión de Fomento do Congreso dos Deputados o Secretario de Estado de
Infraestructuras, Transporte e Vivenda, Rafael Catalá Polo, para informar da Estratexia Loxística
que elaborou o Ministerio de Fomento e que foi públicamente presentada pola
Ministra o pasado 25 de novembro en Cádiz.
Unha estratexia que
está enmarcada no PITVI, o Plan de Infraestructuras, Transporte e Vivenda
2012-2024, actualmente en fase de información pública, que constitúe a folla de
ruta da política do gobernó do PP en
materia de transporte e infraestructuras a longo prazo.
Dese xeito, estableceremos entre todos as bases para unha decisiva contribución
deste importante sector á recuperación da economía e ao crecemento do emprego
no noso país.
Os retos aos que facemos fronte con esta
estratexia son os de reducir os tempos, mellorar a calidade e conseguir unha
redución dos custos logísticos. Todo iso traducirase nun aumento da
competitividade da industria e da economía española no seu conxunto.
O seu desenvolvemento conlevará a realización de investimentos por un valor
aproximado de 8.000 millóns de euros.
Os efectos que se perseguen son os seguintes:
Os efectos que se perseguen son os seguintes:
- A mellora da eficiencia do transporte e os servizos loxísticos, cun impacto
significativo no aforro de custos, debidos, en parte, a mellora da intermodalidade
e a mellor utilización das capacidades de nosas as infraestructuras.
- O reforzo do posicionamiento internacional do sector loxístico español mediante unha captación de fluxos de mercancías nun escenario globalizado.
- O incremento da competitividade dos nosos sectores produtivos e industriais.
- O aumento da actividade económica e o emprego
- O reforzo do posicionamiento internacional do sector loxístico español mediante unha captación de fluxos de mercancías nun escenario globalizado.
- O incremento da competitividade dos nosos sectores produtivos e industriais.
- O aumento da actividade económica e o emprego
E o desenvolvemento sostible do sistema, mediante:
. Redución de custos para a sociedade, como os accidentes, a contaminación acústica ou a conxestión.
. Redución das afeccions ao medio ambiente, pola utilización de modos menos
agresivos e con menos emisións de gases de efecto invernadero, de forma
coherente coas políticas europeas de transporte sostible.
. Redución da dependencia enerxética exterior, ao diminuír o consumo de
combustibles fósiles no sector transporte.
Igualmente teranse en conta as necesidades futuras de transporte e loxística en función da demanda de mercancías no horizonte do do PITVI para todos os modos de transporte.
Igualmente teranse en conta as necesidades futuras de transporte e loxística en función da demanda de mercancías no horizonte do do PITVI para todos os modos de transporte.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta.