No primeiro, a Xunta reivindicou Galicia como un gran refuxio
climático capaz de atraer visitantes durante calquera época do ano grazas á
riqueza da súa natureza, paisaxes e biodiversidade, pero tamén a un compromiso
medioambiental que a converte nun lugar que ofrece calidade de vida e confort a
residentes e turistas.
Durante a presentación
oficial da nova marca Galicia Refuxio Climático, un acto ao que
asistiu o presidente da Xunta, Alfonso Rueda, a conselleira de Medio Ambiente e
Cambio Climático, Ángeles Vázquez, salientou que Galicia representa “calidade
de vida” e está conformada por un conxunto de espazos naturais que ofrecen ao visitante
“confort, seguridade e descanso”.
Tras lembrar que entre os
principais motivos polos que a afluencia turística á Comunidade vai en aumento
ano tras ano destacan a súa natureza e riqueza paisaxística, a gastronomía ou o
carácter acolledor dos galegos, a responsable autonómica explicou que a Xunta
quere que tamén sexa identificada como un lugar “amable, sostible e saudable”
que invita a vivir, a desfrutar e “a quedarse” a todas as persoas que a
visitan.
“Somos uns privilexiados”, subliñou a conselleira, que insistiu por iso na necesidade de “coidar” entre todos a “materia prima” e o “entorno único” cos que conta Galicia, apostando tamén por un turismo sostible e respectuoso co medio ambiente.
Neste sentido, referiuse ao
intenso labor que leva desenvolvendo a Xunta nos últimos anos no marco da súa
estratexia fronte ao cambio climático e grazas á cal a Comunidade xa superou os
obxectivos de redución de emisións marcados por Europa para o ano 2030. Un
traballo no que enmarcou, precisamente, a nova marca Galicia Refuxio
Cimático, que “nace con vocación de futuro” e para consolidar esa imaxe dun
territorio “verde e azul”, “máxico” e cunha meteoroloxía “benigna e amable” da
que desfrutar todo o ano.
A modo de exemplo, Ángeles
Vázquez lembrou que nos últimos anos a temperatura media anual en Galicia se
incrementou a un ritmo notablemente inferior ao do resto do país, cunha suba de
0,2 graos anuais fronte aos 0,25 graos rexistrados a nivel nacional.
“Estamos orgullosos de que
fóra das nosas fronteiras cada vez se coñeza máis a Galicia por ser como somos
os galegos pero tamén por como nos abraza a natureza”, concluíu.
Por último e como complemento á presentación da marca, os asistentes puideron achegarse ata o expositor de Galicia onde a paisaxista Cristina García deseñou unha reprodución a pequena escala dun bosque galego con algunhas das principais especies vexetais existentes nas catro provincias. O espazo ofrece a todo aquel que o atravese a oportunidade de somerxerse, a través dunha experiencia multisensorial, nun bosque coas cores, sons e mesmo olores dun ecosistema moi representativo da Comunidade.