miércoles, 17 de abril de 2019

Adxudicados os traballos de tratamento de perfil e amolado de carril do tramo Zamora- Pedralba da LAV a Galicia

Esta semana coñecemos que  Adif Alta Velocidade aprobou a adxudicación dos traballos de tratamento de perfil e  amolado de carril do tramo Zamora- Pedralba, na Liña de Alta Velocidade (LAV) Madrid-Galicia. O contrato foi adxudicado a  Speno Internacional por 627.644,42 euros (IVE incluído), cun prazo de execución de seis meses.

As operacións de tratamento de perfil e  amolado consisten na obtención da xeometría requirida polos carrís para unha rodaxe óptima do material circulante, xeometría que non é posible alcanzar na súa totalidade mediante o proceso de produción do carril en fábrica.

Como resultado destas operacións conséguese unha correcta interacción roda-carril, en perfectas condicións de seguridade e fiabilidade.

Este tratamento previo é habitualmente necesario ante a entrada en servizo dunha nova vía e consegue os seguintes efectos beneficiosos:

- Minora posibles defectos de fabricación.

- Elimina a capa de material  descarburada, conseguindo un carril máis resistente e atrasando a formación do desgaste  ondulatorio.

- Elimina os danos de montaxe.

- Logra homoxeneizar e mellorar a inclinación transversal e a continuidade da superficie de rodaxe.

Tramo Zamora-Pedralba de la Pradería

Este tramo de alta velocidade ferroviaria, inscrito na  LAV Madrid-Galicia, parte da estación de Zamora e ten unha lonxitude total de 110 km, con dobre vía en ancho estándar ou  UIC (1.435 mm) en todo o seu percorrido.

O tramo, finalizado e en fase de probas, está deseñado para velocidades máximas de ata 350 km/ h, con electrificación 2x25  kV 50  Hz en corrente alterna, sistemas de control de tráfico  ERTMS  N2 e  Asfa, e sistema de comunicacións móbiles  GSM- R.

O trazado inclúe, como elementos principais, 16 viadutos, 9 túneles, o  PAET (Posto de Adiantamento e Estacionamento de Trens) de  Tábara, a nova estación de  Sanabria, na localidade de Otero de  Sanabria (termo municipal de Palacios de  Sanabria), e un  cambiador de ancho en Pedralba de la Pradería.

Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo celso.delgado@congreso.es

Recibirá resposta